آغاز به کار رسمی تیم فوتبال زنان پرسپولیس با یک تیم کرمانشاهی-راهبرد معاصر
خوراکی‌های جوان کننده پوست کدام اند؟ تصاویر حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم ختم والده علی عسگری اسرائیل هفتم اکتبر را عزای عمومی اعلام کرد پهپاد‌های ناشناس پنتاگون را سردرگم کرد فواید بی شمار تخم کدو برای سلامتی | از بهبود پوست تا درمان سرطان جزئیات تازه از حریق مرگبار شادآباد تهران | بازداشت یک جوشکار با دستور بازپرس جنایی فیلم | لحظه ورود تیم ملی به ورزشگاه راشد؛ وضعیت چمن را ببینید سردار رادان: ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز باید تا پایان سال خاک ایران را ترک کنند پزشکیان: ابایی از کارگری برای مناطق محروم نداریم فرمانده هوافضای سپاه: هرگونه خطا را باضربه پشیمان‌کننده پاسخ می‌دهیم عراقچی در دیدار با نخست وزیر عراق: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد ادعای ترور یک فرمانده ارشد موشکی سپاه در لبنان | سینا شاهمیری کیست؟ حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند سپاه ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد قالیباف: امیدوارم صاحب مزاری باشیم که بر سنگ آن نوشته باشند «سربازی که در راه مبارزه با اسرائیل شهید شد» + فیلم

آغاز به کار رسمی تیم فوتبال زنان پرسپولیس با یک تیم کرمانشاهی

باشگاه پرسپولیس با در اختیار گرفتن امتیاز یک تیم دسته اولی «ئاکو» کرمانشاه، فعالیت خود در فوتبال بانوان را به طور رسمی آغاز کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 13
کد خبر: ۲۶۰۰۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال بانوان پرسپولیس برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی، فعالیت خود را با خریداری امتیاز تیم «ئاکو» کرمانشاه از سر گرفت.

باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته در رشته فوتسال بانوان فعالیت داشت و اکنون شروع فعالیت تیم فوتبال بانوان این باشگاه نیز به طور رسمی اعلام می‌شود. در این ارتباط توافق‌های نهایی و عقد قرارداد انتقال امتیاز، امروز صورت گرفت.

تیم فوتبال بانوان پرسپولیس کار خود را از دست یک شروع خواهد کرد. این رقابت‌ها از اواخر آبان آغاز خواهد شد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار